Jag hatar: Bilddagbokens medlemmar del 2

Ja, det finns fanimig så mycket jag stör mig på hos majoriteten av bilddagbokens medlemmar att jag måste skriva ett till inlägg om dem.

Vem i helvetes jävla ananasluder lägger upp nakenbilder på sig själv, på internet?
Har ni ingen självdisciplin?
Det är ju liksom inte bara vidrigt, det är ju så jävla patetiskt och ett uppenbart försök att söka uppmärksamhet.
Sen när ni blir anmälda, och tvingas ta bort bilden, då envisas ni med att lägga upp skiten igen?

Vill du få kåta ungdomar att ragga på dig för att du visat tuttarna?
Eller är det fler bevakare du behöver?
Seriöst.
Speciellt om någon kommenterar "fina bröst!! :):)", och ni svarar "tycker du det? :$$$ taaack <3<3".
Klart som fan killen som sitter och rårunkar bakom datorskärmen tycker om att se på dina bröst, ditt tröga jävla as.

Jag har även hört om en person som lagt upp nakenbilder på sin bilddagbok, och sedan har någon publicerat dem på en porrsida, och när då den här tjejen ifråga fått reda på det, så blir hon skitsur och förstår inte alls varför.
Är man så trög så finns det ju verkligen inget att göra. Då finns det ingen räddning för den sista hjärncellen hon har kvar.
Du ber ju om det, att folk ska se dig naken, på internet.

Sen har vi det mindre allvarliga, men minst lika irriterande tillfället då helt okända personer man ALDRIG pratat med innan, som från ingenstans skickar en vän-ansökan.
För helvete, jag känner dig inte, du är antagligen ful som fan och har sjukt tråkig bilddagbok.
Och såklart dem som besöker ens bilddagbok, och när man försöker besöka dem för att se vilka fula små äckelungar de är, så har de låst sin dagbok, så att endast deras vänner kan kolla.

Herregud, om det nu är så viktigt att bara vänner får se din bilddagbok, varför fan snokar du runt i andras då?
Då kan du ju lika gärna hänga runt i dina fula vänners dagböcker, äckel.

Fittcepe.

Kommentarer
Postat av: maxine

hahahaahaha din blogg lyser upp min kväll! jävlar vad jag garvar, ingen kan vara mer fylld med hat än lille paipalis!

2008-01-21 @ 02:14:05
Postat av: Nils

Kanske om nån lägger upp en naken bild på en kille du skulle uppskatta det mer ! Faggot

2008-01-23 @ 12:37:37
Postat av: Josefin

Herregud, det är så klockreent de du skriver, :D!

Lugnt att jag tänker fortsätta läsa din blogg (y

2009-07-11 @ 13:16:35
URL: http://lekandur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0