Jag hatar: Idioten från Uppcon

Det var såhär.
När jag cosplayade (klädde ut mig till) Jack Sparrow första gången på Uppcon, så var det några cepebarn som ville spela in ett meddelande till sin kompis, där jag hälsar till henne. Så gjorde jag det, eftersom jag är så jävla snäll.

Nästa Uppcon, då jag återigen är utklädd till Jack Sparrow eftersom jag var så in i helvetes jävla omtyckt av så många människor att jag kände mig tvungen till det annars skulle alla dö, så kom samma cepebarn från förra Uppcon med ett meddelande i en flaska, från den personen som fått meddelandet.
Vad kul, ännu ett beundrarbrev, tänkte jag.

Men det jag läste var något av det mest bögfixerade jag hört.
Läs:
"Hej! Tror du att du vet mer än mig om Pirates of the Caribbean? Ett test då, nämn i vilken följd alla personer introducerades i första filmen."

.......
............
......



.........
.........
.............
....
...................
.......

Fyfan, hade jag haft chans så hade jag tagit det där brevet, kört in det i tvåan på dig medan en wapanes stod och torrjuckade dina ben. För det första så så behöver jag inte bevisa ett dyft för dig, eftersom jag aldrig har sagt att jag är bättre än dig vad gäller Pirates of the Caribbean.

Men gissa vad?
JAG ÄR BÄTTRE ÄN DIG PÅ ALLT.
Du vågade inte visa dig själv, så du är antagligen ful, vilket äcklar mig.
Du är sämre än mig på allt, lev med det. Jag svarade inte på brevet för att du är så jävla dum i huvudet som inte kan växa upp, utan måste få saker bevisade, utan att jag ens har sagt något om det.
Ditt patetiska lilla luder.

Kommentarer
Postat av: Miia

"jag kände mig tvungen till det annars skulle alla dö" Haha :'D

2008-01-25 @ 09:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0