Jag hatar: Övertränade människor del 2.

Haha, ja det där att skriva om övertränade människor fick ju vissa att hysa agg mot mig.
Det var tydligen ett väldigt känsligt ämne. Så vet ni vad?
Jag skriver ett till! :D

Inte nog med att folk tar mig på allvar, de skriver helt efterblivna kommentarer dessutom!
Jag tänkte att vi skulle gå igenom ett par, liksom så:


Postat av: Pierre
Du använde förmodligen inte ditt förnuft när du skrev detta

Svar: O RLY, SHITFACE!?

Postat av: Ludde
Läs på lite nästa gång du ska såga så att du inte blandar ihop ryssfemmor och proteinpulver. haha.
Trist att du mår så dåligt över din egen kropp att du måste slå ut mot såna som tränar och sköter om sin.

Svar: Om du hade läst på lite, ditt överreagerande kräk, så hade du insett att du just kommenterat en narcissist utseende. Och om du vet vad en narcissist är, så vet du att han skiter blanka fan i vad du tycker!

Postat av: Oscar
Hahah fyfan du verkar inte vara specielt frisk du


Svar: Du vart lite mer påläst!

Postat av: Bengan
Oftast dom som skriver sånt här har riktigt dåligt självförtroende och måste försöka hävda sig på något sätt.
Blir jorden tyngre för att man väger mer? Ja, och maten man äter har inget tryck på jorden föränn man plockar ner den från himlen? Öhhh!


Svar: Hahahahaha. Hahaha, osv. Det värsta är ju att personen som kallar sig för Bengan försöker låta vuxen, men han misslyckas markant i och med sin tröghet då han inte inser sarkasmen i mitt inlägg. Och vi var återigen där med att kommentera mitt självförtroende. Lite fel ute där, fittnylle. Haha, och det där med att jorden väger mer? Tog du verkligen det på allvar? Vad är du, en älg?

Haha, människor kan vara så extremt dumma i huvudet ibland.
De går säkert på anabola.

Kommentarer
Postat av: Ludwig

Hävdat dig färdigt nu?

2008-01-23 @ 14:19:48
Postat av: AnnaP

Hahahah!

hahaha.

2008-01-23 @ 15:23:26
URL: http://myanalife.blogg.se
Postat av: Mr. Pitt

fan arg du var då :) kanske jag borde sluta gymma? :)

2008-01-23 @ 15:39:01
URL: http://recipeforhappiness.blogg.se
Postat av: Lexie

haha fett bra inlägg :P

2008-01-23 @ 15:46:14
URL: http://musicofc.blogg.se
Postat av: Bengan

Om man läser dina inlägg här så kan man ju undra över lite:

Rasism, trångsynthet, ålderstrakaserier, hat mot arbetarklassen & förtryckt läggning & överspelade känslor... osv osv....

Du kan inte ha det lätt du. Men alla söker väl uppmärksamhet på sitt sätt, stackare!

2008-01-23 @ 16:01:08
Postat av: Per

Ja alla kan vara en mästare bakom ett tangentbord. Tror mer på ett finnigt "kom och hjälp mig" fistface som sitter och skriver....Lycka till i världen grabben!

2008-01-23 @ 16:02:59
Postat av: Linus

Ja man kan ju undra vem som är efterbliven...tragiskt. Men är man ett litet ollon så...

2008-01-23 @ 16:05:13
Postat av: Thomas

Varför bryr du dig egentligen? Om folk vill träna så har de väll all rätt till att göra det utan att nån patetisk människa som du ska snacka massa skit om det...? speciellt när du uppenbarligen inte har en aning om vad du pratar om. Känns nästan ovärdigt att ens kommentera ett sånt dumt jävla inlägg! Väx upp för fan

2008-01-23 @ 16:05:41
Postat av: erika

hahaha ? du bryr dig inte om vad vi tycker? det här va fan det mest patetiska jag läst :D en sån här blogg som man egentligen inte borde besöka igen men här va så mycket skit så det nästan va kul hah :S nä nu åker jag till träningen :P

2008-01-23 @ 17:03:24
URL: http://erikatta.blogg.se
Postat av: Goran

Hej din lilla trädkramare!
Rolig du är.. Inget liv, kastar säkert gatsten för att du tror du e cool, Ser ut som ett par oslippade skridskor, får inga tjejer förutom dina ner rökta orakade kommunist fittor, har säkert fått spö av en dörrvakt därav detta bloggande, säkert inget jobb, Går garanterat på a-kassa och skriker HATA reinfeldt på era röding träffar, KLIPP DIG och skaffa dig ett jobb din jävla LOSER!!!

2008-01-23 @ 17:13:35
Postat av: Kimpa

Hmm. Det här var ett kansigt inlägg. Aldrig läst något konstigare, tror jag!

Och en narcissist är en sådan som älskar sig själv, och inte kan sluta glo på sig själv i spegeln. Och en sådan människa till visst åt sig av vad andra tycker för de vill vara perfekta och vackra. Du var inte så värst påläst?

2008-01-23 @ 19:18:53
URL: http://kimbellander.blogg.se
Postat av: Gunnar

hoho, verkar som om större delen av de som läst dina inlägg om träning känner sig träffade ^_^

2008-01-23 @ 19:38:51
Postat av: Hanna

Haha, vad folk överreagerar ;P
Ja jag gillar din blogg ialla fall.
Faktiskt den bästa jag har läst på länge (:

2008-01-23 @ 20:07:50
Postat av: Jerry

Jag tycker också om din blogg. Synd att den bara visar sej på min skärm. Annars kunde jag använt den som toapapper.

2008-01-23 @ 21:19:48
Postat av: Bengan

Tog då åt sig av mina inlägg då han tagit bort dom, haha!

2008-01-23 @ 21:22:12
Postat av: Göran

Vad är det för bekräftelse du är ute efter?

Skriver du denna patetiska och sorgliga blogg enbart för att folk ska kommentera illa när du sorgligt sitter och inte har något socialt liv och skrattar dig förnöjt, eller är du faktiskt störd på ett sådant sätt som är skrämmande? Jag tänker på stora stygga kroppsbyggare nu, för jag antar att dessa skrämmer din feminina kropp.


Fick du för lite mjölk från morsan din när du var en liten unge eller?

Blev du våldtagen av farsan?

Blev du mobbad i skolan?

Är du fortfarande mobbad?

Varför så patetisk och underhålla sig själv med att sitta här och spy färdigheter?

Det som är extra patetiskt och sorgligt, är att du inte skriver bloggen för dig själv, utan för oss. Skulle ingen läsa din blogg skulle du förmodligen återgå till dina skärningar på handleden igen.

Jag tycker synd om dig. Jag finns här om du vill prata. Eller nej förresten, samtalen skulle bara bli så tråkiga.

Men men, bara du känner dig bekräftad i alla fall, uppmärksamhetskåta fan.

2008-01-23 @ 22:38:08
Postat av: Henke

En fråga, är du emo? Får en känsla av det.

2008-01-23 @ 22:54:06
Postat av: Pierre

Postat av: Pierre
Du använde förmodligen inte ditt förnuft när du skrev detta

Svar: O RLY, SHITFACE!?

Hahaha, du är medveten om att du dissade dig själv just där? Det är som att säga:

-Du är fan korkad.
-Nähe, det menar du inte?!

Hahaha. Någon så sjukligt korkad har jag aldrig stött på innan. Inte bara har du en attityd mot allt och alla utan anledning, utan du är oerhört korkad också. Den perfekta kombination alltså, när man skriver denna sortens blogg :) lycka till geniet.

2008-01-23 @ 23:01:26
Postat av: *tingeling*

Måste erkänna att det var rätt underhållande att läsa lite av din blogg... förstår dock inte varför folk tar åt sig för du verkar hata allt o alla... så nu till miljonfrågan är det något du INTE hatar kanske? hahahaha

2008-01-23 @ 23:50:09
Postat av: Anonym

Gud vad fnissigt det blev när jag läste igenom dina blogginlägg *fniss*

2008-01-24 @ 17:23:53
Postat av: Jota

hahahaha .. keep it up som sagt .. mycket underhållande :D

2008-01-25 @ 01:24:16
Postat av: l0l

omg, ROIDRAGE

2008-01-28 @ 06:10:58
Postat av: petej

jag har stånd

2008-02-07 @ 01:43:28
Postat av: Chris

Wow, han Göran är utan tvekan efterbliven. Vilken lust jag fick att bryta hans lårben mitt i tu.

2009-03-22 @ 01:51:49
Postat av: Malin

Alltså alla ni efterblivna nördar som hackar ner på Bella get a life.

2009-07-11 @ 02:24:25
Postat av: JULIA!

HAHAHAHAHAHA

HAHAHAHAHA

HAHAHAHAHAHAHA



jag älskar dig.

2009-10-29 @ 10:10:55
Postat av: Peter

Lite tråkigt att du hävdar dig på detta viset, eftersom att du inners inne har dåligt självförtroende. Brukar vara så med klena, bleka soffpotatisar. Att dra iväg och offra någon timma till att träna 3 gånger i veckan är bra för hälsan, sedan är det trevligt att inte se ut som 16 när man är 24.

2009-11-07 @ 19:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0