Jag hatar: Tokio Hotel

Tokio Hotel.

Oj. Jag vet inte ens vart jag ska börja.
Vi kan ju börja med att granska deras patetiska fans. Ja, vi börjar med det.
Först ska ni tänka efter; ni förstår inte vad de sjunger om. De sjunger på tyska, och du skolkade från tyskalektionerna, alternativt så är du inte gammal nog att ha börjat grundskolan än, och därav lyssnar du på Tokio Hotel.
Se på fansen, medelåldern håller ju sig till en stadig 14-årsgräns.
Det finns inte en enda jävla 14åring där ute som både kan tyska och lyssnar på Tokio Hotel, ni bara låtsas.
De som faktiskt pluggat tyska är de som tar skolan på allvar, och därav lyssnar på hip hop och RnB, men de är också idioter, men det kan vi ta i ett annat inlägg! Vilken bra idé!

Jaja, för att hålla sig till ämnet så kan vi ju börja med att rikta uppmärksamheten till sångaren, Bill.
För det är ju exakt det han vill ha; uppmärksamhet. För det första så är han för horans sista p-piller inte snygg.
Han är sminkad till tusen och skulle du få se honom utan allt plast så hade du med största jävla sannorlikhet inte känt igen fittnyllet. Han sminkar inte sig själv, det fattar du nog själv. Han har professionella make-up artister som gör det åt honom. Varför? Jo, för att ni 14-åringar spyr ut pengar för att köpa deras skivor, gå på deras konserter och köpa annat skitmerch som ni i slutändan bara kastar, när ni växer upp och inser att, nä, Tokio Hotel är inte riktiga i huvudet ändå.

Jag menar, musiken är ju inte ens bra, och om man nu skulle vara en av de få invånarna på våran planet som faktiskt både kan tyska och har kommit förbi fjortisåren, då är det något allvarligt fel på dig. Då har du inte alla chips i påsen, då har du inte alla bollarna i målet, då är du inte den skarpaste kniven i lådan, då är du helt åt helvete felprogrammerad.

Sångaren gav ett jävligt ointelligent svar till ett minst lika idiotiskt fan, som frågade den efterblivna frågan:
"Vad tycker du om?"

....
...
.......
Vad tycker du om? Vad i helvete är det för fråga? Är du en stalker? Är du en... Nej just det, du är 14 år och dum i huvudet. Glömde nästan.
Vad svarade Bill då? Jo: "Jag tycker om att få presenter."

...
......
........
Skojar du med mig? Klart som in i helvete att du tycker om att få presenter, du är ju fortfarande en liten jävla snorunge som tror på tomten, den tyska tomten till och med, ditt äckliga lilla svin.
Du är ful.

Det finns även en klubb på alla emos favoritsida www.bilddagboken.se, där medlemmarna i klubben har planerat att (jag citerar dem); "spöa ner alla som inte gillar Tokio Hotel".

Ja, det är ju intelligent. Handikappade jävla ungar.

Jag gav Tokio Hotel ett försök för ett tag sedan, jag klickade mig in på youtube och sökte på deras idiotiska bandnamn.
Fick upp random tyskt heil hitler och började lyssna.
Fyfan. Jag hade hellre druckit mäsk. Seriöst.
Världen är verkligen uppdelad i två läger; de som hatar Tokio Hotel och de som fortf är 14, trots att de på pappret kanske är lite äldre. "Ni är bara avundsjuka på Tokio Hotel", vad är det för jävla IQ- befriad argumentation?
Nog för att jag spyr ut meningslöst ordbajsande så är du bara dum i huvudet, mest för att du lyssnar på Tokio Hotel, och sen för att du försöker försvara dem, som om du faktiskt kände dem.
Dem bryr sig inte om du försvarar dem, dem skiter i dig, de är ute efter att tjäna pengar, bli berömda och knulla horor. Få in det i ditt trånga jävla frontalhål någon jävla gång.
Och dreads är äckligt, skabbigt och luktar bajs.

Nu ska jag lyssna på lite Rammstein.

Kommentarer
Postat av: Fiya

HAHA, puss på dig!

2008-01-15 @ 14:17:27
URL: http://fiya.blogg.se
Postat av: Jerry

VA? Gillar du inte Tokio Hotel? Du är ju asemo! Trodde du älskade dem. Emo-boy!

2008-01-23 @ 21:16:01
Postat av: Hanna

Hahahah, stämmer precis xD

2008-01-24 @ 21:33:56
Postat av: S

Haha, klockren! fick mig ett par skratt :)
fast jag gillar ändå deras musik.

2008-01-25 @ 06:52:15
Postat av: bull

"Jag hatar:"

killar som ser ut som tjejer och skriver onödigt skit på internet.

Syftar på dig.

2008-01-25 @ 12:41:10
Postat av: HhhH

Du skriver:
"om man nu skulle vara en av de få invånarna på våran planet som faktiskt både kan tyska och har kommit förbi fjortisåren, då är det något allvarligt fel på dig."
Är det verkligen så svårt att acceptera att människor har olika musiksmak? Alla tycker olika, det är bara att acceptera. Alla kan inte tycka som dig.

Sen om du nu hatar Tokio Hotel så mycket, varför spendera en massa tid med att kolla upp dem på youtube och skriva en lång uppsats om dem?

2008-01-26 @ 21:46:24
Postat av: Anonym

Och seriöst, skaffa ett liv istället för att skriva om en massa saker du hatar och fokusera på sånt du tycker om.

2008-01-26 @ 21:48:17
Postat av: angelica.

hahah du är ju pinsam.

2008-01-29 @ 14:24:28
Postat av: Anonym

Du är köng!

2008-01-29 @ 15:07:26
Postat av: Anonym

Du e ju grym

2008-09-09 @ 19:35:15
Postat av: jenZ

HAHA

DU SA DET!



MEN!

Alla gillar som sagt olika musik blah blah blah...

Du fattar.



..............................................



Snälla skriv ett inlägg om sk "fjortisar"!

Skulle vara as värt!

2009-06-12 @ 13:37:56
Postat av: Amanda

AHAHAAHAHAHA! så jävla klockrent, stört bra!!

fortsätt att hata, för folk hatar det tydligen! x)



YOU GO BOY!

2009-07-10 @ 00:00:23
URL: http://chaosaddict.devote.se
Postat av: Zarah

om du kände mig, skulle du ha annan uppfattning om tokiohotel-fansen.

2010-07-30 @ 02:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0