Jag hatar: Binda Rosing.


Efter mer än ett års uppehåll så kände jag att det var dags att börja hata igen.
Den här gången är jag lite mer seriös men fortfarande brutalt ärlig enligt mina egna åsikter.
För det är väl ingen som bryr sig om vad du tycker?

Vi kallar detta inläggets ämne för Binda.
Jag har valt att kryptera detta inlägget.

Fru söker bonde.
Allt jävla ståhej om den nya tv- serien "Den rätte för ni-vet-vem"... Vad är det för jävla skit?
Vem i helvete vill vara rätt för det mest uppblåsta blondinäcklet i Sverige?

Vi kan ju börja med att ta ett exempel från hennes bravader i BB- huset.
Hon hinner inte ens komma ut ur huset innan hon blivit kär i en stackars bonde, fått honom att bli kär i henne, bara för att sedan gå och hångla med nästa?
Och hon skyller på att hon var full, att hennes beteende var inte likt henne.
Nej men visst, ditt jävla stolpskott. Hon säger själv att hon är över 30 år och att hon har flera barn.
Varför i helvete beter hon sig som om hon gick i mellanstadiet? Hennes beteende och äcklande syn på livet är inte bara extremt barnsligt, hon framstår ju som något ännu dummare än ett vitlöksmarinerat bananskal.

Vad fan tänker hon med när hon bestämmer sig för att göra ett tv-program för att hitta en kille?
Är hon verkligen så jävla desperat efter kuk att hon måste ta hjälp av media?
Det är inte bra TV. Hon är inte bra i TV. Hon är inte bra alls. Hon är äcklig. En äcklig nolla som inte har mycket till självrespekt.

Hon knullar i TV. Hon vet att det kommer sändas över hela sverige, och antagligen laddas upp på internet så att några brunstiga 13- åringar kan sitta och runka till hennes föråldrade stöningar.
Hur tänkar man då, när man är över 30 år och har flera barn?
Hon säger i BB- huset att hon vet att hennes barn är stolta över henne...
Stolta över vad? Över att hon knullar randoms på TV? Vad i helvete är det för förebild dessa stackars ungar har?
Är det Bindas mål, att hennes barn ska fläka fittan i TV så att nästa generations kåtbockar kan njuta av det?
Det är inget illa menat mot hennes barn, absolut inte, det är snarare ett wake up call för Binda hur hon beter sig, hur hon blir sedd och uppfattad av allmänheten.

Alla kollar på TV. Ingen kan undgå mediernas försök att göra reklam för nya storsatsningar, såsom det "nya" programmet där Binda söker bonde. Big Brother var även det en hit, tydligen. Och när ett barns mamma är med i TV, då är det väl klart som helvetets jävlar att detta barnet kollar på mamma?
Och vad får detta stackars barn se då? Jo, en skabbig blondin som inte rakat sig på ett par veckor, som blir penetrerad av någon skäggnisse.

Sen förstår jag inte heller varför hon försöker så extremt att framstå som intelligent?
För det första så vet vi alla att hon är dummare än tåget, och för det andra, hade hon varit intelligent hade hon inte försökt så hårt med att framstå som det. Minus minus blir plus. Fast i det här fallet går det snarare käpprätt åt helvete, precis som hennes ansikte.

Men nu vet jag ju det, att är jag blond med demolerat ansikte och hängsilikonpattar ner till knäna och knullar i TV, då är mina barn stolta över mig!





Kommentarer
Postat av: Cricke

Haha,underbart att ha dig tillbaka! Och håller med om allt du säger, den här människan får mig verkligen att känna avsky. Usch.

2009-03-20 @ 12:03:29
URL: http://erling.blogg.se/novell
Postat av: Anonym

hårt <3

2009-07-21 @ 16:13:56
Postat av: Anonym

Stackars Linda Rosing, hon har nog världens lägsta självförtroende.

2010-07-13 @ 12:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0